Monday, March 1, 2010

Reteta de mititei



Click to play this Smilebox recipe: Reteta de mititei
Create your own recipe - Powered by Smilebox
free digital recipe page created with Smilebox



In cele ce urmeaza, va divulg taina celui mai de pret preparat culinar, care ne cinsteste numele in tara intreaga si in strainatate, reteta de preparare a mititeilor nostri laudati in toata lumea.
Fac acest gest, deoarece
aflandu-ne departe de tara gusturile renasc din amintirile vietii petrecute acasa, unde am lasat bucataria si atatea alte tabieturi familiare. Prin urmare, in aceste locuri straine m-am apucat de treaba si am preparat pasta de mititei. N-as fi facut asta niciodata acasa, dar cand esti departe nevoia te invata. Prin urmare, m-am documentat in biblioteca culinara din balcani si indiferent ca sunt pregatiti in Grecia sau Turcia, ca se numesc “cevapcici” in Croatia sau “mici” in Romania vorbim de acelasi preparat culinar. Ceea ce ii deosebeste sunt mirodeniile si gusturile din bucatariile noastre.
Asadar, am cumparat cele necesare, am masurat mirodeniile si condimentele, am framantat amestecul timp de doua zile, pentru ca in final sa astept verdictul prietenilor la degustare. Dupa ratingul unanim de 5 stelute, cu satisfactie nemasurata, dar cu modestia cuvenita spun ca, am intrecut reteta supermarketurilor de acasa, la a caror concurenta n-as fi indraznit sa ma ridic niciodata, pana sa ajungem in aceste locuri exotice. Acum, cu cea mai mare siguranta i-as provoca la o “competitie” de mici si cu mare bucurie v-as numi in juriu. Poate in anii, care urmeaza, undeva la noi sau la voi, vom avea ocazia sa savuram o tava de mititei si cateva halbe impreuna.
Pana atunci, sanatate, voie buna si noroc la fiecare tava cu mici!

No comments:

Post a Comment